Де знайти сімейного лікаря?

    Внаслідок децентралізації створено «Центр первинної медико-санітарної допомоги» (ЦПМСД). До цього комунального підприємства Петрівської сільської ради увійшли три амбулаторії – Новопетрівська, Старопетрівська, Лютізька. Новостворений заклад очолив Микола ТАБОРОВЕЦЬ. Він розповів газеті «Київське море» про перші запровадження та амбітні плани на майбутнє

     

    🧐 Микола Таборовець:

    👉 лікар-гінеколог, 35 років;

    👉 закінчив Національний медичний університет імені Олександра Богомольця;

    👉 майже 2 роки працював медичним директором Петрівського консультативно-діагностичного центру;

    👉 нині – в. о. директора Центру первинної медико-санітарної допомоги.

     

     

    – Миколо Івановичу, де пацієнтові шукати лікарів у Петрівській громаді?

     

    – Коли людина потребує консультації лікаря, радимо звертатися до амбулаторій сімейної медицини. Не важливо, чи є укладена декларація з лікарем, чи є реєстрація в Петрівській громаді, тут завжди можна отримати первинну медичну допомогу. Розподіл на первинну (сімейну медицину) та вторинну (консультативно-діагностичний центр) ланку зроблений саме для того, щоб людині було легше зорієнтуватися, куди звертатися. Наразі найкращий варіант – одразу до сімейного лікаря, який огляне, проведе необхідні обстеження та за потреби дасть електронне направлення до профільного спеціаліста.

     

    – Добре, припустімо, я живу в Старих Петрівцях без реєстрації та хочу потрапити до сімейного лікаря, а в мене немає декларації. Як мені це зробити?

     

    – Усі, хто мешкає у громаді, без винятків, можуть звертатися на єдину медичну гарячу лінію. За телефоном можна дізнатися графік прийому лікарів, записатися на прийом, залишити заявку на укладання декларації, записатися на вакцинацію тощо.

     

    – Часто гаряча лінія сприймається як засіб залишити скаргу, а коли просто треба спитати, чи приймає певний лікар, можливо, простіше особисто йому зателефонувати?

     

    – Для пацієнта дзвінок лікарю є зручним засобом комунікації, однак є інший бік ситуації. Часто пацієнти дзвінками відволікають лікарів від основного прийому. Тому ми з колективом ухвалили рішення про поступову відмову від робочих телефонів лікарів. Механізм буде таким: у разі потреби зв’язку з лікарем пацієнт зможе зателефонувати на гарячу лінію, повідомити свої контактні дані та причину звернення. Координатор надасть усю необхідну інформацію лікарю, який протягом робочого дня самостійно зателефонує пацієнту. Таким чином лікар повноцінно веде прийом, а пацієнт, якого оглядають, отримує всю увагу фахівця до себе, не чекаючи, поки лікар відповідає на телефонні дзвінки.

     

    – Це правда, що управлінню ви навчалися за кордоном?

     

    – У 2016 році, коли я працював у Вишгородській центральній районній лікарні, завдяки Ігорю ВІЗНЯКУ, на той час завідувачу хірургічного відділення, я місяць провів у Естонії за програмою обміну досвідом із колегами. Це був дійсно корисний досвід, як організувати робочий процес. Там дії медичних і немедичних працівників чітко скоординовані, кожен знає, що потрібно робити в той чи інший момент завдяки чітко розробленим стандартам. Звісно, вся медицина повністю комп’ютеризована. До речі, мені пропонували там лишитися працювати, але сімейні обставини та любов до України переважили, тож я повернувся.

     

    – Пізніше ви півтора року працювали медичним директором нашого Медичного консультативно-діагностичного центру.

     

    – Так, я вдячний Ірині ПРАВДИВІЙ, яка на той час була директоркою центру. Вона запропонувала мені цю посаду. Саме тут вдалося реалізувати досвід, який я здобув за кордоном.

     

    – Розкажіть детальніше.

     

    – Перший крок – комп’ютеризація та навчання колег вести електронну медичну документацію, працювати з медичною інформаційною системою. Наступний крок – ми взяли на озброєння сучасні стандарти лікування. Крок третій – попередній запис і відсутність черг через організацію кол–центру. Крок чотири – розширення лабораторних послуг, аби пацієнтам було зручно й не доводилося кудись їздити.

     

    Я переконаний, що якісне надання медичних послуг – завдання посильне. Впевненний, що новий Центр первинної медико-санітарної допомоги стане зразковим підприємством, відомим на всю Україну. І згодом уже ми будемо ділитися власним управлінським досвідом з іншими.

     

    Єдина медична гаряча лінія для мешканців Петрівської громади працює у робочі дні від 9:00 до 16:30 за номерами телефонів:

    📞 +38 (067) 101 14 40

    📞 +38 (044) 290 57 10

     

    🟢 Марія САМАНЮК

    Читайте також

    Один день із життя поліцейських офіцерів громади

    Читати далі

    Віталій Жаврук: «Ми могли закінчити війну в 2015 році»

    Читати далі

    Корпусні меблі із самого серця Старих Петрівців

    Читати далі

    Лютежу – 1046 років!

    Читати далі

    Не пали, а компостуй! Це просто – зміни відчуй

    Читати далі

    Де знайти сімейного лікаря?

    Читати далі

    Крафтова броварня під старопетрівським лісом

    Читати далі

    Знову до школи

    Читати далі

    Надія Кирієнко: «Вишивання зцілює душу»

    Читати далі

    Як формулювати вимоги до влади

    Читати далі

    Вакцинація проти COVID-19: де, як і чим?

    Читати далі

    Ольга Палій: «Пальцями та кошачками мальована петриківка»

    Читати далі

    Зміни у громаді залежать від кожного з нас

    Читати далі

    COVID-19: Кількість хворих зростає

    Читати далі

    Земля навколо Києва – у вісім разів дорожча

    Читати далі

    За порушення правил благоустрою – штраф!

    Читати далі

    Вітаємо з днем вчителя!

    Читати далі

    Інформація важлива для кожного

    Читати далі

    190 млн грн – до бюджету громади

    Читати далі

    Близько 400 мешканців можуть залишитися без тепла

    Читати далі

    Щомісячна стипендія для учнів-переможців

    Читати далі

    Як гуляли Дні села у Гуті-Межигірській і Нових Петрівцях

    Читати далі